علی افشارقاسملو

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است


  • یک مشاور برند ،مشاور بازارایابی ، مشاورتبلیغات و یا مشاور مدیر عامل باید حتما نگاه عمیق به سازمان داشته باشد و از تصمیمات مقطعی صرف نظر نماید .
  • نگاه عمیق به مسائل و مشکلات به شکل صحیح و با در نظر داشتن تاثیر بلند مدت ، از ویژگی های یک مشاور است .
  • یک مشاور حرفه ای برای افزایش سودآوری ، افزایش فروش ، بهبود وضعیت برند ، برندسازی مطمئن ، تبلیغات اثربخش ، بازاریابی موثر ، گسترش و توسعه بازار ، ایجاد وفاداری و رضایتمندی مشتریان ، افزایش کیفیت و ... باید راهکارهای مناسب ارئه دهد.