علی افشارقاسملو

  • یک مشاور برند ، مشاور بازاریابی و فروش و یا مشاور مدیریت باید بتواند آزادانه در تمام  قسمتهای سازمان خودی و غیر خودی و درتمام نقاط بازار گردش کرده و ایده ها و افکار مناسبی را به کارفرمای خود ارائه کند. و برای خلاق بودن نباید خود را به زمان و مکان خاص محدود نماید زیرا برای ایجاد خلاقیت ، به فکر و ذهن آزاد نیاز است .
  • یک مشاور باید به طور نا محسوس و مانند یک فرد عادی ، بدون آنکه معرفی گردد داخل سازمان شده و در کنار کارکنان قرار گرفته و یا حتی به مانند یک مشتری وارد سازمان شده و دقیقان از نزدیک مسائل را مشاهده و حل کرده و نظرات کارشناسی خود را ارائه نماید .
  • یکی از اشتباهات رایج مشاوران این است که خود را محدود به دفتر مدیریت کرده و تنها جلسات را با ایشان برگزار میکنند و این در حالی است که باید به تمام نقاط سازمان نفوذ کرده و از زوایای مختلف آن را ارزیابی نمایند.
  • نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی